Going Miami style

Idag har jag inte gjort nått viktigt. Tänker därför inte tråka er med min not so fab day. Tänkte istället skryta lite. Det är något jag är rätt bra på. Som en del av er vet seglar min bror rätt seriöst. Nu till och med så seriöst att han OS-satsar. Typ. Kanske inte till nästa OS men vem vet.

Sverige är dock inte helt rätt land att träna i om man säger så. Miami är betydligt bättre. Därför bosätter han sig där i ett halvår nu för intensiv träning på Coral Reef Yachtclub. Sjukt fab med yachtclubs!

Är ju smidigt med en brorsa i Florida. Nu blir man ju tvungen att åka dit då och då. Typ veckopendla. Det låter som en bra idé va? Fab. Tackar Oskar Kihlborg för de fina bilderna från VM.

Min bror till vänster i bild. Foto: Oskar Kihlborg

Foto: Oskar Kihlborg

Foto: Oskar Kihlborg

Inte alltid lika fartfyllt på vattnet. Foto: Oskar Kihlborg


Nu ska jag gå bort till vardagsrummet och slå på TVn. Bra plan tycker jag.

Pusshejs!

M



Kommentarer
Postat av: Tobias

yes min engelska kan alltid bli bättre ;)

2009-10-07 @ 20:18:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Benjamin

bra inlägg tycker jag ^^.. sjuka bilder =)

2009-10-07 @ 20:40:29
Postat av: Philip

Kan bara instämma med föregående talare... Ett vettigt inlägg för en gångs skull :) haha Men Benjamin!!! Kollar du aldrig på VÅR blogg????? La ju ut dom bilderna redan igår ;)

2009-10-07 @ 21:08:10
URL: http://effectivesailing.blogg.se/
Postat av: Sara

Lungt Markus, jag kan offra mig och veckopendla tillsammans vmed dig;)

2009-10-08 @ 02:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0