PARTEY ikväll

Tråkig dag som bland annat har bestått av fyra timmar (!!) statistik har gjort att mitt hår inte är riktigt lika fab som det brukar vara. Det är snart fixat ska ni se.

PARTEY ikväll. Då ska det drickas vin. Först ska jag göra mig fab. Vet inte vad jag ska ha på mig. HJÄLP. Som tur är så kommer snart min och Annas hemliga (!) plus-one och hjälper mig. Vi kommer bli så snygga. Helt sjukt faktiskt.

Nu kommer en sjukt fin webcam-bild. När X fotat mig kommer ett inlägg senare ska ni se. Spännande va?

So not fab. Eller vad säger ni?




Nu ska jag äta klart och göra mig fab.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha. Här har vi en Måns Zelmerlöv look-alike :P

2009-11-28 @ 11:44:13
URL: http://alexandermedx.blogg.se/
Postat av: OKÄND

MYCKET snyggare med håret nere.

2009-11-28 @ 13:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0