Invasion av huvudstaden

Då var man hemma från work. Gött liksom. Hos föräldrarna. Dom har en skrivare. Det har inte jag. Vad skulle jag med den till kan ni undra då. Jo det ska jag berätta minsan. Skriva ut biljetter. Det ni. Biljetter till P!nk dessutom. Hon är typ definitionen av fab.

Mange och Samme är snälla nog att ta ta emot oss när vi kommer och invarderar huvudstaden några dagar. Vill ni joina vårt fabulösa gäng i Stockholm så får ni säga till.

Ska ni gå/vill gå på P!nk?

Sitter och filosoferar här hemma i soffan. Skönt ska ni veta.




Nu ska vi se om snubben slår Filip och Fredrik eller inte. Spännande.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

nja pink är inte min grej. när började hon förresten stava med ett utropstecken? ;P



ja det var en grymt lyckad kävll men en aning sliten idag haha men det var det värt. har bara slöat i soffan hela dagen :)

2009-11-08 @ 20:32:28
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha jasså? det visste jag inte. där ser man :)

2009-11-08 @ 21:02:02
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0