Ett magiskt nummer

Idag har man röstat minsan... var sista dagen för oss idag om vi ville rösta. Kollade på nätet innan vart det skulle ligga men konstaterade att jag inte hade en aning om hur man skulle säga det på kineiska.... Som tur är finns nått här som kallas för Magic number... man ringer till en gratis telefoncentral där dom kan bra engelska, sen hjälper dom dig med typ vad som helst. I mitt fall blev det att lämna telefonen till taxichaffisen....

Bidde lite shopping också, på ett nytt ställe den här gången. Var betydlig mycket mindre gaperier och folk, men samtidigt mycket svårare att pruta, man fick hålla på mycket längre och skälla mycket mer!



Ingen hemlis vad jag rösta på.... Fru Bildt fick min röst...




Nu ska jag dra på mig kostymen... vi ska visst ha pokerkväll..

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: cybermorsan

haha! du är rolig du, hon blir nog bra jag har inte sett annat än sossarnas valsedlar.

2009-05-21 @ 18:01:04
Postat av: Muffinsmartin

Gosch! Fry bildt av alla toppkandidater!? ;)

2009-05-22 @ 21:34:48
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Markus

Föredrar nån som inte är framledd allt för mycket inom moderaterna i Sverige, hon har trots allt lyckats bra med sitt företag och har minst sagt bra kontakter inom Europa

2009-05-23 @ 17:46:48
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: benjamin

helt rätt! kanske faller på henne för min del med.. är ju enda jag känner till

2009-06-02 @ 17:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0