En äkta skönhetsmiss

Men guh va kul då! Har alltid sagt att ligga på soffan är hett.... värsta trendigt... OR NOT! Tråkigt så man  tror ögonen ska trilla ur efter att man lärt sig allas facebooks utantill... det ni jag har läst dom minsan. Snygg blir jag också. Fyra kilo lättare.Tror snart jag kan ansöka till nån skönhetstävling.

Vad är då hemligheten bakom den här grymma dieten? Jo, det ska jag berätta minsan... lev på bröd och vatten... behåll inte mer än nödvändigt för att orka rulla ur sängen. Skaffa gärna lite feber samtidigt... det är hett! Nu är frågan om man ska äta brödskiva nummer ett eller två, vilken ser mest fab ut?


Ett väldigt svårt val, verkligen!




Ska välja min brödskiva och sova ett tag till....

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Simon

Det ser nästan ut som samma bröd?

2009-05-25 @ 14:30:43
URL: http://begreppet.blogg.se/
Postat av: cybermorsan

Stackars dig...och jag är inte där och kan ta hand om dig

2009-05-25 @ 14:45:26
Postat av: Markus

Kan ju bero på att det är samma bröd, problemet var om jag skulle ta första eller andra skivan liksom :P

2009-05-26 @ 04:03:36
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0