Köper bebis

För er som läst på min mikroblogg idag har sett att jag letat bebis hela dagen.... eller nästan hela dagen i alla fall.... har ju faktiskt typ pluggat en liten stund också... samt skaffat fram ett kontrakt för min lägenhetsuthyrning. Men nu undrar ni väl antagligen varför jag helt plötsligt vill ha en bebis, men det är inte vilken liten bebis som helst utan någon alldeles speciell.... inte en typisk ät- och skitmaskin utan en som faktiskt kommer vara fullständigt rumsren... skulle bli lite förvånad annars...

Här är bebisarna som jag väljer mellan:



Visst är det fina bebisar.... tror faktiskt att det kommer bli Asus:en... verkar riktigt bra, sån som Carro köpte minsan... tänkte liksom joina henne så att vi bildar ett liten maffia som ska äga fullständigt på caféerna i Shanghai.... och kanske även lite i Peking, vem vet!? Äga kommer vi i vilket fall.....

Nu ska vi kolla på film här hörrni... so long, hörs senare!
Markus


Kommentarer
Postat av: sariiiiis

DEN ROSA! THAT´S IT!

2009-03-11 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0