Massa papper och konstiga visum


Se på tusan.... solen visar sig igen... Göteborgs väder kan man bannemej inte lita på, ena dan är det vår, nästa mitt i vintern med massa snö.... och nu är det vår igen! Konstigt det hära, men hoppas att detta är så som det kommer fortsätta... inte så att jag behöver bry mig så mycket i och för sig eftersom jag sticker till Kina om två veckor....

Dock så är det lite problematiskt med visum och så nu.... våran fina skola har ännu inte lyckats få kineserna att skicka våra intyg som krävs för att vi ska kunna söka ett visum.... så nu får man sitta med passet varje dag så att man är beredd på att springa ner till konsulatet och söka så fort vi fått allt... gärna innan fredag eftersom det blir typ tre gånger så dyrt sen. SEGT!

Har tagit mig ner till mina föräldrar nu och hämtat ut min nya bebis.... bild kommer senare.... tänkte även bjuda på en liten vägbeskrivning från rondellen i Frillesås hela vägen hem.... stand by så kommer det snart!

Cya later
Markus

Kommentarer
Postat av: Mussi

fan vill också fixa med visum, sjukt kul!

2009-03-17 @ 21:43:32
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Markus

Ni tyckte ju det var sååå roligt på Amerikanska ambassaden har jag minsan läst ;)

2009-03-17 @ 23:02:39
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0