Klumpen i kina


Se där ja... kände att det var lite väl länge sen jag lekte med mina fotokollage.... visat min lägenhet idag igen.... om inget går fel ska vi skriva kontrakt på torsdag... får hoppas att det blir så. Har ordnat så att mamma har kontroll över mina sparkonton... det ni.... hur många skulle våga det? Funderar även seriöst på att skaffa mig en liten nättare bloggdator så att jag slipper baxxa runt den här klumpen i Kina, vore så sjukt mycket smidigare... och ack så trendigt!

Carro har minsan skaffat sig en... så tänkte att jag ska sitta med henne på trendiga Wi-fi-caféer i Shanghai, hon msn:andes och jag bloggandes... hur bra låter inte det på en skala?

Måste ha! Så det så....

Hörs senare
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0