Pryluppenbarelse och shorts

Maj gåd! Hur mycket saker kan man samla på sig egentligen? Tror jag räknade till arton par skor, femton par byxor..... resten vågar jag inte ens räkna.... fy sjutton! Varför nu denna plötsliga pryluppenbarelse? Jo, man är för en gångs skull ute i god tid, har börjat flyttpacka... allt som inte ska vara kvar i lägenheten nu när jag hyr ut den. Var i och för sig inte meningen att jag skulle börja nu, skulle bara storstädat... fick gjort det med!

Hur kommer man då igång med sin städning, och hur genomför man det allra mest effektivt?? Joo, det är ju så här att man slår på ljudanläggningen och låter den bröla ut Michael Jackson.... dansa när man städar är sjukt effektivt! Är jag inte lik Maxxon Jaxxon? Jaa... det är shorts jag har på mig, snart sommar!
Notera att jag är i rörelse på andra bilden.... jag har alltså redan varit på tå, min kamera är lite seg, så det så! Börjar ångra mig hur mycket som helst att jag inte köpte Michael Jackson biljetter nu när jag hade chansen, lyckades till och med hamna på förköpslistan. Nej då ska oekonomiska Markus plötsligt bli snål för han tyckte det var för dyrt när han inte hittade någon som ville köpa också...... Men va fan, på ren svenska, hade lärt varit värt pengarna även om jag gick själv... ett pucko är vad jag är! Såg att biljetterna på andrahandsmarknaden BÖRJAR kring 4000kr/st... SHIT, kunde ju tjänat pengar på detta.....


Se där, där har vi Mount Shoes... mitt alldeles egna lilla berg att dammsuga runt.... var duktig och samlade ihop och packade ner alla glas som jag är lite mer rädd om, resten lämnar jag för uthyrning:


Se där ja, det var allt jag orkade packa idag:


Nu tycker jag att jag gjort mig värd att beställa pizza.. ägnat en hel dag åt att vara duktig, ska till och med börja klippa ut lite fler tecken att leka memory med sen!

Ses senare!
Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0