Shoppingförbud och quarters


Detta blev ju en skön dag... började med att jag och Pelle var lite duktiga... gick... eller snarare åkte vagn till Kinesiskakonsulatet för att snacka visum.... visade sig att han som jobbade där tydligen kunde kinesiska.. det var som fasen! Pelle poängterade dock att det "minsan inte var den renaste kinesiskan jag hört"...

Vad gör då Pelle och Markus på en ledig dag nu då? Jo, ni gissa rätt.... we go shopping... eller Pelle shoppar och Markus tittat på, man har minsan gett sig själv shoppingförbud fram till Kina nu. Hur ska jag överleva? Blev i alla fall lite lunchande där, som ni ser, Pelle tog fram sin ängelsida.... visste inte att det fanns en sån. Jag har inför en väldigt lyckad diet, testad på flera personer... varav en gick ner fyra kilo på typ fem dagar utan att äta mindre... det ni! Lägger upp hela dieten nångång i veckan.

Och för er som är det minsta intresserade att anteckna något i eran intresseklubb... ja ni, ni kan ju anteckna att jag nu officiellt kollat ifatt Pelle och alla andra i Ugly Betty... så stolt är jag, tagit oss igenom sju avsnitt idag.... så det så! Diggar Wilhelmina: "Don't just stand there like a gay flagpole, get to work!" och "Do you think I carry quarters???" grym är hon!

Nu försöker jag lyssna igenom bidragen i rätt ordning inför imorn, för er som lever på en annan planet och är blinda samt döva kan jag meddela att det är final i Mellon imorn.... ni vet vart min röst kommer hamna. Pelle har till och med lovat att blogga om det imorn. Wiiee... ett stycke gästskribent.... eller vänta... ordinareskribent... men bara en ovanlig sådan.

Kommentarer
Postat av: Dan

LÄGG UT DIETEN DIREKT!

2009-03-13 @ 22:27:27
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/
Postat av: Markus

Nene... lite spännande måste det vara ;)

2009-03-13 @ 22:37:53
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0