Sweet home Frillesås

"Sweet home Frillesås Where the skies are so blue
Sweet Home Frillesås. Lord, I'm coming home to you"


Då var man alltså nere i La Frillesås.... the place to be... orten jag är uppväxt på... kanske till och med världskartans centrum... även kallat rivieran (joho, detta är den äkta rivieran, den dära nere i Medelhavet är bara en kopia).

Duktig har man varit också, typ packat upp det mesta av alla mina femtioelvamiljarder påsar och knökat in det i garderober.... fick använda min brors garderob också, han lär ändå sno det mesta när jag är borta. Han står och provar mina kläder framför mig... därav min lätt skeptiska min.


Observera pappas lite jag-tänker-inte-flytta-mig-ställning haha



Hörs senare!
Markus


Kommentarer
Postat av: Dan

Jag ser nakna ben... fnizz

2009-03-29 @ 22:48:43
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0