Superhero-day

Sheit maj gåd vad jag varit... eh... duktig idag... inte ens hunnit blogga... eller jo, det kanske jag hade gjort men kraschlandade hemma och orkade verkligen inte innan, men nu började VISSA tjata, så får väl ge mig...

Började dagen med att sitta och översätta svenska till kinesiska, det ni... gick till och med ganska bra, frågade inte ens Carro nångång... dock turades jag om med att luta över Patriks respektive Dinas axel... dom har ju rätt bra koll. Lyckades faktiskt lösa det mesta på egenhand i och för sig, så behövde inte kolla så mycket på dom.

Rusade ett par minuter tidigare, för nu skulle Markus Carlson aka Clark Kent aka Superman börja sin hjältedag.... full fart till spårvagnen, sladdar i mig ett par mackor när jag kommer hem... sätter mig i bilen och flyger till Lisebergstation för att hämta min lilla mormor. Man skulle till Sahlgrenska minsan, ingen tid att förlora! Kommer med god marginal innan hennes undersökningstid... lämnar av... flyger hem för att hinna svara på några viktiga mail (guh va vuxet av mig)...

Flyger sedan tillbaka i il-fart till sjukan, hämtar upp henne igen och flyger henne hem till Kungsbacka... där hjälteinsats numero två ska dra igång: MSN-fixing.... hon kunde inte se sina kontakter... då är det inte lätt att vara chatt-drottning. Det fixade jag som om jag inte gjorde annat...


Am I not fierce??

Cya Later
Markus S Carlson

Kommentarer
Postat av: Pelle

vad mena du? jag tjatade väl inte? jag bara....öhm... halvt nämnde det? eller inte.... jajaja... gö ett inlägg om måns nu!!

2009-03-05 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0