Så kul att jag dör av tristess

Gud va roligt man har just nu, sitter och pluggar tecken för fulla muggar... går väl inte allt för bra tycker jag, har en sisådär typ 450 stycken jag ska kunna inom ett fåtal dagar... Kul verkligen, eller inte!

Duktigt barnbarn har man varit också minsan... hjälpte mormor på IKEA, sen var det i och för sig min bror som fick göra det mesta arbetet sen, vissa måste ju plugga! Men nu får jag inte sitta här mer säger Carro, bäst att jag lyder och begraver mig i tecken istället....


Bebisen och tecken i högsta hugg....


Cya all later!
Markus

Kommentarer
Postat av: Erik

Tror minsann att jag såg dig där faktiskt!

2009-03-21 @ 00:51:26
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0