Nu har man varit nåldyna

Men va sjutton!!! Det var ju vår så sent som igår.... hur hände det här??

Efter lite kinesiska lektion imorse skrevs kontrakt på att jag hyr ut min lägenhet... skönt! Då var det avklarat, dags att fixa all annan skit som måste göras innan man kan sticka.... typ ringa runt till alla som vill skicka räkningar till mig och säga hur lönlöst det är eftersom jag inte kommer bo där.

Vaccin ska man ta också... tror bannemej jag tagit allt som finns på marknaden snart; Havrix (hepatit A), Engerix (hepatit B), Tyfoid, Japansk encefalit, Polio (den femte tydligen) och nu ska jag dricka Dukoral (kolera) också..... plus att jag eventuellt kommer få ta malariavaccin när jag är i Kina ifall jag får för mig att åka ner till Hainan.... jag är säkert hur lurad som helst, men hellre för mycket vaccin än för lite. Jag är en riktig nåldyna nu i alla fall!

Gudarna ska veta att dert inte var allt för lätt att ta sig till och från Kungsbacka där min läkarmottagning ligger... NÅN har fått för sig att det ska snöa... och inte lite heller.... jäkla össnöande! Lägg märke till att min ena framlampa till och med blev helt snöbeklädd... kanske inte så himla tryggt. Tänker inte lämna lägenheten förrän vädret är på min sida igen (får se hur länge jag lyckas hålla det löftet)...

Hörs senare!
Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0