Gyllene pickadoll

Liten nostalgitripp idag... börjar gilla mina nya riktiga slapparkvällar... idag förgylldes den först av en klassisk Bond-film; Man with the golden gun.... Roger Moore är lätt den skönaste Bond:en... väldigt brittisk! I och för sig så gillar jag Pierce Brosnan som Bond också.... däremot Daniel Craig gillar jag INTE som Bond! Sure, filmerna är jättebra, men hallå, det är inte Bond-filmer... bara bra vilken-action-som-helst.....

Kvällen fortsätter nu med att jag ska utöva riktig dator-slappar-tid.... det vill säga: just nu låter jag ett litet Miley-album spela ur mina högtalare och jag låter mina fingrar nästan börja blöda över msn. Som en riktig slapparkväll ska vara! Kanske bara borde kolla ifall någon mer har mailat på min lägenhet, utsållning påbörjad!

The Man With The Golden Gun (Main Title by Maurice Binder)



Auf wiedersehen
Markus

Kommentarer
Postat av: Gossip-Markus

Japp, Roger Moore var den RIKTIGA James Bond...

2009-03-09 @ 01:10:46
URL: http://www.markusgisslen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0