Goes Juridiskrådgivare


Exciting day I must say!... Vaknar av att Simon ringer mig och vill ha mig som juridiskrådgivare... eller kanske snarare juridisktext-tolkare... skulle bråka lite med en väldigt stor kedja (den som vi alla någongång bråkat med som slutar på "giganten"). Självklart löste jag texten för honom och han fick som han ville... bara att tanten bakom disken inte hade nått bakom pannbenet så att få en lånetelefon löste inte riktigt det ursprungliga problemet.... hmm... du har det inte lätt Simon...

Sen hoppas man ju att dan ska gå lugnt och fint... men icke då.... upptäcker att klockan redan var 12 och att min tvätt-tid just börjat... scheisse... upp och spring. Men HALLÅ.... har ju glömt att mitt tvättmedel också är slut... springer till bilen och flyger med mina superkrafter till Willy's och köper nytt... flyger tillbaka och kan äntligen påbörja min tvätt. Tur att vi har långa tvätt-tider
Ska det bli lugnare nu då? Nej då, så lätt ska det inte vara... utan jag ska ju hyra ut min lägenhet när jag åker till Kina, hade fixat med hyresgäster som skulle bo där, dom till och med har skrivit under... skönt tyckte jag. Hör ifrån dom i förrgår... dom drar sig ur! FASEN (tror mamma blir arg om jag skriver ordet jag tänkte).... Så idag ordna jag så att en ny tjej kom och kollade... hon hör av sig imorn om hon vill ha den eller inte... hoppas hoppas!

Allt det där gjorde ju att jag var tvungen att storstäda också... Pimpa lägenheten som Anna så fint kallade det igår.

Tänkte att jag ska få äta nått nu... måste LAGA mat... usch... kan ingen laga åt mig?

Cya Later
Markus

Kommentarer
Postat av: cybermorsan

har du inget av all mat som cybermorsan skickat med dig kvar, men annars är det bara 5 mil till mammas.

2009-03-06 @ 23:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0