Första anhalt Stockholm


Titta så mysigt vi har det på vår sista avskedsfika

Då har man fortsatt sin avskedscermoni, fast nu i Stockholm.... Magnus och Sammi mötte upp oss på centralen och har sedan hängt med oss resten av dan, visade oss till och med  till en mysig restaurang på söder... grekiskt minsan! Vii hade hunnit med att hämta upp Daniel vid NK också, så vi har varit ett digert gäng hela dan, mycket trevligt! Tack för det!

Var dock lite roligt att ta sig igenom kontrollerna till tunnelbanan, snacka om turister, jag som till och med hade med mig en remsa glömde ju av det första gången och sms-biljettade istället.... Pelle, ja hon var bara allmänt lost varje gång vi skulle igenom, se bara den här bilden där Pelle inte fattar hur man ska använda kortet....


Svåra maskiner det där!



Pusshej! Lovar att MMS-blogga från flygplatsen imorn.
Cya
Markus


Kommentarer
Postat av: Jonathan

det ska bli jättekul att följa er i kina :)

ha det grymt kul o uppdatera så ofta du kan :D

2009-04-01 @ 08:30:51
Postat av: Mussi

Hörru mackan, vi har tänkt på en sak. Det är så att jag inte har några minnen alls från i fredags. Hade ni en "bok" man kunde skriva hälsningar i? Isf undrar jag, vad fan skrev jag?



Hoppas resan gått bra!

2009-04-01 @ 23:16:56
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0