Extra Extra Scoop


Fick den här bilden skickad till mig igår... jag har levt i lite drygt tjugoett och ett halvt år... hela tiden har jag trott mig vara normallång och precis som alla andra barn.... MEN va?!... Jag är tydligen Pygmé.... fasen också! Tur att man åtminstone är kaxig... kort och kaxig säger Mamma är bra... eller är det sånt alla mammor säger?

Livet är inte lätt ibland... kanske blir tvungen att vila flera minuter med att blogga om jag ska överleva detta!

Observera att jag gjort personen bredvid mig totalt anonym... det var denne person som skicka bilden, hota med att döda mig om jag la upp den... tyckte sig se ut som en jätte... men va fasen, var glad för det!! Jag är en pygmé... till och med Pelle är ju längre... SUCK

Hörs senare!
Markus

Kommentarer
Postat av: cybermorsan

"liten men kaxig" eller "alla stora män är små" så brukar jag säga...men misströsta inte, även de flesta stora hjältar på filmduken är små.

2009-03-02 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0