Etnisk-minoritets-boll


Wiiieee... fick ett litet ryck och bakade mina kända etnisk-minoritets-bollar även kallade *****bollar och chokladbollar. Känner mig riktigt duktig faktiskt, är lite min specialitet.... men glömmer varje gång hur snabbt det egentligen går... tar typ bara 5 minuter plus diskning, sjukt värt det! En viktig sak är däremot: DISSA kokosen.... pärlsocker är så mycket godare!

Nu är det bara att stoppa in allt i kylen så att dom blir sådär perfekta som bara jag kan få dom till... Passar på att diska under tiden, tänk att allt kul har en baksida.... diska måste vara något av det tråkigaste!

Blir en fabulös TV-kväll; Navy CIS och Desperate Housewives... saknas bara Gossip Girls också så hade det varit nästan fulländat.... (SATC och Abs.Fab har jag ju på boxar)

Cya later
Markus

Kommentarer
Postat av: Schlagiz

Tur att nån inhandlat fiberhavregryn... annars hade det inte blivit mkt till ballar =)

2009-03-04 @ 19:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0