Det värsta som finns

Hur mycket skit kan en människa ha egentligen? Håller på och flyttpackar, jag hyr ut min lägenhet möblerad ändå kommer det krävas typ en långtradare för att få med alla mina saker här ifrån. Börjar ångra att jag sa till Pappa att jag inte behövde låna storebilen.... den kan behövas... kanske.... får väl knö lite annars.

Flytta är i alla fall det tråkigaste som finns överhuvudtaget, hatar det verkligen! Förstår inte hur folk orkar flytta så ofta.... typ sånna som köper nya hus var och varannan minut för att dom GILLAR att flytta?!?! Förstår mig inte på er!

Jag har strora problem med att gå här inne, trots att jag just lyft ner nästan hälften till förrådet...


Mitt nuvarande kaos, mycket IKEA-kassar blir det



Hörs senare!
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0