Det ante mig


Det ante mig att det skulle vara skåningarna som försöker sockerchocka mig till döds... ELAKT! Undra om jag någonsin mer kommer våga dricka cola igen? Tänk om dom försöker förgifta mig med sitt sydländska socker?!

Men åh, detta var ju inte bra, var det inte jag som slutade dricka cola hemma, scheisse... jaja, det var bara denna gången... "LOVAR" mamma! Kinesiskan gick faktiskt mycket bättre idag... snart två lika stora högar.... snart kan jag alla.... typ... kanske inte alla alla, men i alla fall dom som vi fått utdelade.

Talk to ya all later
Markus

Kommentarer
Postat av: cybermorsan

hahahaha socker från Skåne är det ett skämt ..eller?

2009-03-03 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0