Har en dejt

Varit riktigt duktig och marinerat fläskfilé som jag ska laga imorn.... och varför slår jag nu på stort och till och med marinerar dan INNAN? Jo, det ska jag minsan berätta... jag har en dejt... en riktigt hoppfull sådan... en dejt med.... mig själv! Defintivt nått jag tycker man borde ha betydligt oftare.

Kommer bli en kväll full av levande ljus... god mat.... många onyttigheter såsom homemade chokladbollar, chips, cola och lite annat gottigt. Kommer bli flera avsnitt av Ugly Betty...vill ju se alla intriger mellan Amanda och Betty... Amanda är ju bara för skön! Följ händelseförloppet imorn live via min mikroblogg.... jo ni läste rätt.... jag har OCKSÅ skaffat en sån nu...


Over and out! Kikar in senare igen....
Markus

Kommentarer
Postat av: Freddy

Dejt m sig själv e sjukt underskattat. Jag brukar dock bli uttråkad på mig själv o sen ringa en kompis som kan hålla mig sällskap ha ha! Hoppas maten blev go

2009-03-12 @ 21:10:41
URL: http://fredrikkristenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0