Bryr mig inte

Ja, då var det dags för andra chansen... .kan inte säga att jag bryr mig så mycket om vilka som går vidare... egentligen har dom ju redan förlorat en gång... varför en andra chans liksom? Men men... om jag måste välja så tycker jag faktiskt att båda bidragen från sista delfinalen borde gå vidare... Sarah Dawn Finers framträdande är ju väldigt mäktigt även om lite segt kanske.... väldigt mycket som Remember Love fast i bättre förpackning....

Star Pilots låt är ju bra och dom har en jäkla energi, sen att hela låten är totalt plagiat, det bryr jag mig inte så där jätte mycket om... det får skivbolagen slåss om själva istället... låten är helt okey och det går inte att komma ifrån.

Sarah Dawn Finer - Move on


Star Pilots - Higher


Cya all senare i natt...nu ska jag bli fin och ta mig till Jonas och co som väntar på mig.
Markus

Kommentarer
Postat av: Emil

Gillar din blogg!:D Och din lgh var snygg jao :)

2009-03-08 @ 20:58:49
URL: http://eliassson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0