100e inlägget

Ojdå... nådde gjorde visst mitt hundrade inlägg nyss... och jag MISSADE det... fasen... men ironiskt nog var mitt hundrade inlägg: "Tänka är överflödigt", väldigt freudianskt måste jag säga...

Som tur är går livet vidare... bara aningens tyngre, ska verkligen behandla det här hos mig själv. Ska  försöka se fram emot mitt tvåhundrade inlägg istället.... vilket kanske blir i Kina,  i alla fall om jag håller samma inläggstakt som innan, vilket det kan finnas viss risk för.

Hmm... jag borde nog gå ner till tvättstugan snart! Tror mina kläder börjar bli klara för att åka in i torkskåpet och tumlaren, nej inte eh...fisken... maskinen!

See ya all later
Markus

Kommentarer
Postat av: Pelle

men markus.... i kina kommer vi ju nå det 200:e inlägget dubbelt så fort ;)



en viss plutt tyckte det va kul o blogga igår o har planerat o fortsätta göra det nu när semestern börjar imorrn :D

2009-03-06 @ 15:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0