En idol är borta

Men va sjutton hände där?? Min stora barndomsidol, världens kanske främsta artist bara lämnar oss sådär. Utan ett avsked eller hälsning lämnade Michael Jackson oss hastigt och olustigt inatt. Jag hann knappt förstå att jag var vaken innan jag fick höra orden om hans död.

Mycket har spekulerats om Michael Jackson och hans privatliv men INGEN kan ta ifrån honom att hans musik format om hela musikindustrin och varit en ledstjärna alla sett upp till. Michael kommer för alltid finnas i mitt minne som den största. Han kommer alltid vara The King of Pop!!!


Michael Jackson



En ikon är borta. Ser fram emot en hyllningskonsert.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan!! vilken chock jag fick! Jag var med när Elvis dog, det här kommer att bli minst lika stort.

Nära Mikael slog igenom så var jag i Rom och dansade på discona, han var så heeeeet.

2009-06-26 @ 10:46:47
Postat av: _keke_

usch jaa! R.i.p MJ :( Sörjer också :(



ahaa okii vad pinsamt hahah xD Men jag vet inte varför jag addar ens haha xD

2009-06-26 @ 10:54:08
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0