Jurassic Foot

Men lilla Pelle då. Man ska inte trampa ner i hål om man inte är beredd på det. Så nu är man fast med en kines som inte tänker röra sig mer än absolut nödvändigt. Hon har i och för sig en fot som ser ut att vara hämtad från Jurassic Park eller nått. Alldeles stor och blå.

Men hon och Simon fick i alla fall köpt sina glasögon idag. Så numera har Pelle officiellt glasögon som hon faktiskt kan använda. Man skulle kunna säga att det var en aning billigare än hemma också. Även jag provade ett par. Sjukt het var jag. Hade inte pengar till att köpa dom, fasen då.



Ajajaj... det där ser inte jättebekvämt ut...


Sjukt het var jag... eller inte...



Dags att se på film... tror jag... åtminstone om jag får bestämma.

Pusshejs!

M

Kommentarer
Postat av: cybermorsan

Du ser ut som Indiana Jones när han är professor

2009-06-29 @ 22:10:35
Postat av: amanda

sv: aa okej, blir man vanlig ekonom då? efter 3-4 år? sjukt coolt.. men alltså shit du kan väl inte skriva och så? jag har tänkt på att plugga i Hawaii men ingen aning vad exakt jag vill plugga.. haha :)

2009-06-30 @ 18:49:34
URL: http://aamaandis.blogg.se/
Postat av: Schlagiz

Vad e läget för hotell i sthlm?? Har vi bokat på Sergel Plaza??

2009-07-01 @ 10:07:33
Postat av: Sulle

Hahaha,Pernilla ligger med svullen fot && jag bruten :PP vikken sommar . . .hahahaha

2009-07-01 @ 18:16:52
Postat av: Erik

Wow, trodde först att det var Harry Potter!

2009-07-02 @ 09:37:15
URL: http://johanerik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0