Inte utan min kaviar

Ibland kan man få lite cravings. Det fick jag när jag var sjuk, cravings efter lakrits! Detta var tvunget att fixas, så nu när jag blivit frisk bestämde jag mig för att ta mig till det enda stället jag var säker på hade lakrits. Nämligen IKEA, vilket förmodligen är världens bästa affär. Blev lite mer än bara lakrits, överlever ju knappt utan min kaviar.

Det slutade med att jag fick med mig Dill Chips, massa salta sillar, pepparkakor (dom med apelsinsmak!), Marabou/Dajm och så självklart KALLES! Men seriöst, har Kalle på Kalles kaviar alltid varit sådär ful???



Åååh vad jag älskar IKEA....



Nu ska jag vräka i mig svenska onyttigheter!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Schlagiz

Fick du personalrabatten?? ;)

2009-06-01 @ 20:48:25
Postat av: Markus

Jag får det i affären men inte på maten.... exakt som hemma med andra ord

2009-06-02 @ 06:34:38
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: benjamin

rockabilly friss? pfff!?

2009-06-02 @ 17:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0