Se den!


Senaste dagarnas sysslor

Var på bio för någon dag sen, såg "Benjamin Buttons otroliga liv":
Benjamin Button föds som en svag äldre man och åldras baklänges, det vill säga att hans kropp blir yngre tills han slutar sitt liv som ett spädbarn. En mycket fängslande historia i tragikomik.

Måste sägas att jag förvånades över hur kort nästan tre timmar kan kännas, fanns inte ens tid att kolla på klockan. Klart en av de bästa filmerna jag sett på mycket länge.... om ni inte sett den, SE DEN!!!


Men nu börjar det bli lite bråttom här, ska rusa till skolan, men först hinna äta färdigt maten jag just lagat; Fläskfilé och potatisklyftor med sourcream/union smak och till det vitlöksås, helt otroligt gott :)

Ses sen!
Markus

We'll stand by your side...


Kommentarer
Postat av: Cybermorsan

Nu är jag nästan nöjd=)

2009-01-29 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0