Markus först ut

Välkommen till "B1 B2", vad det står för och vem som är vem får ni gissa ;)



Markus här, student vid Handelshögskolan i Göteborg med inriktning ekonom - kinesiska. Jag tillsammans med Pelle startar den här bloggen för att ni ska kunna följa oss på vår väg mot våra mål. Det första målet kommer nu att vara vår utlandstermin i Shanghai, Kina, vilken startar första april för vår del.

Majsans att-göra:
  • fortsätta vara blek (ska tydligen vara fint i Kina)
  • söka visum
  • lära mig något om "Handelsteori med u-landsekonomi" (jag läser tydligen den kursen nu)
  • se om jag hittar till gymmet
  • spara pengar (haha)
  • lära mig kinesiska

Men oj, nu måste jag springa och hämta tvätten....

Pusshej från M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0