Gammal är äldst


Vad kan det vara?

Rolig dag det här, med full fokus på ålder... Börjar med att jag åker till Kungsbacka för att hjälpa min lilla mormor med att installera sitt bredband och sin nya dator... snart har vi en cybermormor härjandes lös på internet.

Samtidigt som jag smälter maten ska jag nu börja stryka min skjorta, vilken ska invigas ikväll.... bild kommer imorn. För som jag sa så ska den här dagen handla om ålder, nästa punkt är en födelse- samt inflyttningsfest hos en kompis. Skrämmande hur fort det går, känns som igår vi fira honom.

Mormor med dator och kompisar som fyller gammalt, usch vad tiden flyger. Men gammal är väl äldst och man brukar väl säga att man blir gammal och vis?

Tjosan!
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0