Bergsklättring


Mitt pluggande övergick från att ta mig till skolan och bibblan till att sätta mig i bilen och köra hem till mina föräldrar där jag tog mig en liten promenix... Blev mycket bergsklättrande och vadande i snön utmed havet....en vända som tar lite drygt en timma att vandra, otroligt skönt.

Kan ibland vara skönt att komma ifrån bullret i stan, när jag idag för ovanlighetens skull inte hade min musik i öronen kunde jag verkligen höra tystnaden, med ett svagt brus från havet.... en rätt mäktig känsla faktiskt... observera min fina solo-photosession... värsta coola snömannen =)

Nu har jag och mamma kollat på både Vänner och Fresh Prince... kanske borde ta tag i mitt pluggande.... men vette fasen, kan inte säga att jag är speciellt sugen på det.

Cya later... coola skidor kanske syns då ;)
Markus

Dagens visa ord: Do not climb mountains in low quality sneakers

Kommentarer
Postat av: Philip

Jag vet redan hur dom ser ut :P konstigt va?

2009-02-19 @ 19:25:36
URL: http://effectivesailing.blogg.se/
Postat av: cybermorsan

Visst är det fint på vischan lite lappsjuka får man allt men det är helt ok.

2009-02-19 @ 19:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0