Godmorgon eller nått

Jag är väl nästan ensam med att vara vaken nu, så får bli godmorgon för er som går in och kollar nu...

Min dag i morgon eller idag, beroende på hur man ser det, kommer bestå i att sälja biljetter till vår sittning på onsdag nästa vecka. Sittningen kommer arrangeras av Handelsspexets festkommitté, med mig och Pelle i spetsen och hållas i Handelspuben. Den här sittningen kommer vara en "Karaktärsfest", det vill säga, nu ska spexarna klä sig så som de tänker sig sin karaktär. Vi andra får hålla oss till temat, vilket är VulgoGlam (tänk Anna-Nicole Smith, Playboy eller Victoria Silvstedt)...

Nu kommer du inte tro dina öron, men ALLA är faktiskt välkomna, kom bara förbi Handelsrätten (restaurangen på Handels) kl11-14 ons-fre eller även måndag och köp din biljett (100kr), då ingår både mat och dryck....

Om du inte har möjlighet att ta dig till handelsrätten närmsta dagarna, hör bara av er till mig, antingen via en kommentar eller till [email protected], kan även söka på "VulgoGlam" på facebook.

Kom och var härligt VulgoGlammig med oss nu!
Puss
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0