Fräsigare dongel


Just hemkommen från VulgoGlam sittningen... var riktigt roligt.... måste säga att folk klarade temat bra.... själv fick man kommentaren att man såg härligt Miami-Vice-aktig ut.... men det är väl bra, är väl väldigt VulgoGlammigt tycker i alla fall jag.

Påväg hem snackar jag med pappa, han ville tydligen prata med mig enligt mamma.... visar sig att det tydligen ska finnas någon uppdatering till min dongel.... men han visste inte var han läst det och inte heller hur jag skulle göra...så besöker Tre's hemsida och hittar nada, tänkte att jag får nog kolla det imorn istället... man vill ju ha en fräsigare dongel... snabbt internet me like :)

Kisses
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0