Datorkurs/Telefonkurs


Ja nu sitter man här hemma hos mormor och har haft en liten dator- samt telefonkurs, som jag tidigare nämnt (tror jag) så hjälpte jag mormor rätt nyligen med att köpa ny dator och ny mobil.... nu var det dags att lära sig hur allt fungerar, är ju mycket nytt på den fronten.... är inte lätt när man inte använt det på ett tag....

Tycker faktiskt att det gick riktigt bra... fick lite mat som tack också... väldigt gott måste jag säga.

Nu ska jag visa lite klipp på youtube för mormor sen ska jag iväg på middag med några kompisar, tänkte att dom borde ringa snart och säga att jag redan borde vara påväg....

Kramhej
Markus

Kommentarer
Postat av: Kalle

Ni e sjukt lika, du och din mormor^^

2009-02-06 @ 20:42:06
Postat av: cybermorsan

Du är ett A-barn. Bäst! delad plats med Philip

fast han är ett Ö-barn

2009-02-06 @ 23:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0