Gammal och ego

Besökte Tjockis-Sara idag, var riktigt mysigt hemma hos henne ute i Amhult. Köpte badbrallor påvägen hem som jag tänkte använt såfort jag kom till parkeringen. Poolen var övertäckt och arbete väntade... shit. Det var dom planerna det.

Tvingade Mamma att ta kort på mig. Hon ville visst lära sig ta egokort. 49 år (snart) och well, ta egokort var inte något som hon var speciellt bra på. Självklart visade jag hur man skulle göra. Gick lite bättre sen.


Jag med ändan i luften... måste gräva ner skiten...




Observera att på sista bilden går det nästan bra...



Nu har jag gjort mig värd att inte röra mig mer...

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Oakgrove

Härligt, du får alltid slita för den där poolen!

2009-08-18 @ 23:49:35
URL: http://oakgrove.blogg.se/
Postat av: ????

OPPPPS!!!! Någon blev just arvslöst?

Det var ju inte bättre att man hade blixten på och zomat in av misstag och nyss kommit ur duschen. Och jag hatar kameror med bra bildkvalitet(pixlar eller vad det nu heter). Dessutom så är det en skitkamera du har Markus

2009-08-18 @ 23:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0