Ett mindre scoop

I brist på annat att skriva om så tänkte jag slå till med ett mindre scoop. Pappa, jordens största badkruka har badat i poolen. Helt frivilligt. Ingen puttade honom. Chockerande.

Blev bra förvånad när han till och med simmade. Han såg ut som att han var förvånad över att han faktiskt inte sjönk. Chockerande nyheter. Detta blev ju just ett väldigt roligt inlägg. Och ja, IKEA-katalogen har kommit idag också.

'
Kolla in lyckan över att inte sjunka....




Tänkte fortsätta mitt efter-jobbet-nöje... dö i soffan framför TVn

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Oakgrove

hehe skoj, är också en riktig badkruka, är simmare så jag vet inte hur det hänger i hop. Vill också ha Ikea katalogen nu!

2009-08-14 @ 06:15:23
URL: http://oakgrove.blogg.se/
Postat av: shorecrew

varför inga fart bilder på mig i poolen, när jag crawlar mig fram, bara med huvud...haha

2009-08-14 @ 10:03:53
Postat av: Madelene ♥ Go My Own Way ♥

Jag vill med bada i pool!

Bjuda mig på poolparty?

2009-08-16 @ 15:32:23
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0