Jintian de outfit


The geek himself... fab men ändå inte... runt- blandat med v-ringat?!


Haha! Jag var bara tvungen.... töntig som man är... men jag såg ju faktiskt ganska rolig ut idag, värsta loose GULA byxor och well en snygg t-shirt som dock inte gjorde sin rätt så det var lite för kyligt att ha bara den, så blev att dra över den enda långärmade tröjan jag har med mig. Måste verkligen shoppa nu! Letade vår/sommar jacka när jag var ute på min egna tripp precis, men allt jag hittade som jag gillar var, hör och häpna: FÖR LITET! Testade en large jacka... den var för liten... knäppt... i och för sig så var en large-jacka av annan modell typ stor som ett tält... lite smått osäkra storlekar med andra ord.


Fortsatt jakt imorgon!

Cya then!
Markus

Kommentarer
Postat av: Simon

Ja.. se så magen putar där... inte konstigt att du får köra på XL..

2009-04-05 @ 19:16:06
URL: http://begreppet.blogg.se/
Postat av: Dan

ja, jag tänkte oxå på magen direkt när man såg bilden, läskigt. Du kanske ska ta å följa med de andra till gymmet Mackan?

2009-04-06 @ 18:59:58
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/
Postat av: cybermorsan

ni ser väl att det är revbenen som sticker ut

2009-04-08 @ 16:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0