Monster

Ligger fortfarande i sängen. I och för sig har jag gjort nytta här. Av någon anledning är jag mycket effektiv på att skriva arbeten direkt från sängen. Konstigt det där. Börjar dock bli hungrig så har slutat plugga och börjat tänka på mat istället. Gör slag i saken om en stund. Ska bara ladda lite inför att röra på mig först.

Konstaterade också att det är tur att ingen ser mig när jag vaknar. Är man rädd för monster och liknande bör man inte kolla på mig. Jag är just det där "och liknande". Se bild nedan som bevismaterial.

Jomen precis. Just så ja. Normalt Markus. Väldigt normalt.



Nä om man skulle ta sig ur sängen och till jobbet kanske?!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-12 @ 12:04:37
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0