Mac och Segway

Första inlägget på nya datorn. Känns stort. Kan inte säga att jag gjort så himla mycket. Pluggat. Sovit. Pluggat. Jobbat. Sen har jag ju varit chaffis åt mina föräldrar. Rätt skönt att göra det istället för att festa faktiskt.

Inväntar att Josieboi ska ringa på min dörr så att vi kan köra ett litet traditionsenligt Solsidan-maraton. Vi är nämligen fortfarande efter er andra. Dör lite av att bara tänka på hur kul den serien är! Allt man vill är ju nästan att skaffa en Segway. Eller?!

Min lilla dator i sitt lilla paket. Mamma tyckte att Buddah va tvungen att ingå i bilden också. Så det fick han.



Nu är man i alla fall macified!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Gustav Marklund

Fan va nice <3 AVIS ;)

2011-03-08 @ 23:24:36
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0