Gudinnan över alla andra

Herregud. Det sammanfattar nog gårdagen. Fyra timmars intervju som jag hoppas gick bra. Adele-konsert som var så bra att jag finner inga ord. Gudinna. Det får räcka. Jag och Fillan dog. Flera gånger. Dagen avslutades på Lagerlunden, en annan del av Café Opera. Lite som vårat vardagsrum skulle man kunna säga. Det var mycket najs. Idag är mina ögon med all rätt trötta.

Mitt tåg går om en och en halv timme. Kanske borde börja packa. Gör det mycket snart. Tur att Fillan ska ner om typ två dagar annars skulle jag ha panik över att glömma nått. Ska försöka plugga på tåget men känner jag nog kommer sova. Det är också mycket lärorikt.

Så himla mysig kvinna och så otroligt rolig. Dog av skratt både en och tre gånger.



Nä nu får jag ta tag i packningen.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Simon

Never heard of her. :o

2011-03-27 @ 10:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0