Flamingos

Då var denna äckligt gulliga och hjärtfyllda dag nästan över. Det var på tiden. Tråkdag i skolan. Men sen blev det betydligt bättre. En si så där 3 miljarder gånger bättre. Jag och Anna släpade oss genom halv storm och ishalka till Danilo. Där tränade vi drinkhävararmen och kollade fascinerat på den stackars bartendern som på alla hjärtans dag får stå själv i baren med hundra väntande alkoholister runtomkring sig.

Känner att det var ett tag sen jag skrev nått här. Har inte hänt nått kul sen senast. Förutom att vi kollade på Mellon och smaka på jelloshots i lördags. Annars. Not so much. Men vet att jag är föreläsningsledig imorgon så tror bestämt jag får avsluta årets värsta dag med en film. Bra idé!

Kvällens två första Flamingos. Dekorerade med geléhjärtan. Snajsigt.



Nu ska vi se om jag hittar nån film.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser goda ut :)

2011-02-14 @ 22:57:09
Postat av: Christopher Buller

TACK för att ni tyckte synd om mig! ;) Va fan en helevetesdag!!! hehe

2011-02-15 @ 03:38:54
Postat av: Dover

Det där är inte skumhjärtan det kallas geléhjärtan faktiskt!

2011-02-15 @ 13:17:31
Postat av: Markus

Tackar för upplysningen... fixat!

2011-02-15 @ 17:03:40
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0