Våra rätta jag

En fredag och jag har inte ens några planer på att gå ut. Inte alls. Jätteskönt faktiskt. Hade planer på att vara duktig och packa ännu mer av min lägenhet men känner att man får vara ledig från det på fredagar. Så det så. Har även hunnit med ett besök hos Bilprovningen idag. Skitkul så bäst jag gör det snart igen! Efter det lunch med Mamma på stan. Överraska med att ta oss till en salladsbar. Det ni.

Kan ju även meddela att den nuvarande Hilfiger-reklamen (som syns några inlägg ner) gör att jag bara måste få någon leverans från USA snart annars kommer jag dö. Är ju några kronor billigare där kan man säga. Några.

Någon månad sedan, vi visar våra rätta jag, glada och allmänt konstiga. Kan det bero på tomma glas?!



Nu ska jag förflytta mig till TVn.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0