Compact living

Som vanligt sitter jag och kollar på alla mäklarprogram som finns på tv. Inspireras av alla hus, renoveringsprojekt och allt vad det nu är. Skillnaden med i dag mot andra dagar är att jag nu själv bor i något liknande som dom på tv. Min lägenhet är upptryckt i ändarna. Kök + klädkammare + förråd + bibliotek i ena änden och ihoptryckt vardagsrum + sovrum i andra. Compact living.

Varför nu detta då?! Idag kom ju äntligen hantverkaren som ska bygga om lite här. Hur och resultatet lär komma upp här. Finns nog en risk att även delar av processen kommer upp här. Håll utkik!

Mitt kök har numera karaktär. Det värsta är att jag tycker det är lite mysigt att sitta där nu.



Nu ska jag fokusera på mina mäklare här igen!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Thim

Coolt, jag gillar stilen.

2011-04-20 @ 15:33:08
URL: http://maklare-kalmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0