Rivieran

Tröttnade på byggdamm och bytte ut det mot villa och en solstol. Känns som ett bra beslut. Har ändå huset för mig själv. Familjen har ju övergett mig för Franska Rivieran. Förstår inte hur dom tänkte där?!  Skönt för mig i alla fall, jag får hänga här på Svenska Rivieran. Kan spela hur högt jag vill, hur sent jag vill!

Är ändå ledig från undervisning så bara att läsa till tentan och det kan jag göra här nere istället. Om ni känner för att joina mig på en solstol här nere, call me! I fix!

Min nya pluggarbetsplats. Passar verkligen in på min inlärningsprofil. Helt perfekt.
Tyvärr är poolen ännu inte avtäckt. Kunde ju varit najs att ligga med benen däri annars.
Välkomna hem till mig. Detta är mitt tillfälliga hem.



Nu ska jag ut och dejta solen igen.

Ciao ciao!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0