Etthundrasju

Fabulös dag igår. Börja med att Samme och jag fyllde Porschen till bredden med pantflaskor och drog till ICA Maxi, schtekigt. Vet nu att etthundrasju kronor i pant får plats i bagagen utan problem. Lunch hos allas vår mexikanska: Miss Fajitas. Gott.

Middagen serverades hos Mormor. Hon har fyllt år. Grattis igen! Där var det najs. Lite ballt att vi helt random tajmade så att jag och min lillebror kom precis samtidigt, i varsin Porsche. Typ bratigt. Fortsatte på den banan, joinade mina vänner och drog till Push. Najs.

Samme schteker loss i passagerarsätet innan vi beger oss mot ICA Maxi.



Borde gå upp ur sängen nu för jag ska rösta idag! Det ni.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Henric

Åh då kommer du väl rösta på Mona idag??? Haha..

2010-09-05 @ 13:55:18
Postat av: shiirii

Du är snyggast i världen markus <3

2010-09-05 @ 18:18:09
URL: http://shiirii.blogg.se/
Postat av: Philip

Så som vår pappa har utryckt sig, jag citerar "Allt man behöver vara i livet är snygg och rik. Sen löser sig resten av sig själv!"



Så vi gör bara vårt bästa för att leva upp till vår fars standrad det vill säga är både snygga och rika! hahaha

2010-09-05 @ 19:25:25
URL: http://effectivesailing.blogg.se/
Postat av: Petter

Grymt fräsch bil det där.

2010-09-08 @ 07:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0