På annan ort

Jag är på annan ort om ni inte uppmärksammat detta. Befinner mig i Stockholm. Det var ju inte helt enligt planerna. Tänkte att det varit käckt att köra upp typ NU men man kunde ju inte gärna tacka nej när man fick en gratisbil på Hertz liksom. En typ ny V70 med all skön utrustning. Najs.

Brände upp direkt efter skolan och dånade (!) musik på stereon. Med min ett-stopp-policy så var jag uppe på no time. Tur att man vet att man ska köra mot Jönköping och inte mot Stockholm när man ska till Stockholm. Logiken är slående.

Pärlan som med hjälp av farthållaren tog mig till Stockholm i ett nafs.



Nu har även Samme vaknat. Det var på tiden.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0