Atombomber och jultomtar

Det är officiellt. Jag är världens sämsta bloggare. Men måste ju skylla på nått. Så skyller på vädret precis som alla andra. Tror det blir snö snart. Kallt som ***. Kan även skylla på att jag har för mycket att göra. Min lägenhet ser ut som om den haft besök av en atombomb. Ska nog städa sen. Om jag orkar.

Börjar bli dags för alla att lyssna på julmusik tycker jag! Som av en händelse så har jag satt ihop världens bästa julspellista! Hämta den HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR

Markus fryser så han är inbäddad i kläder. Snart blir det till att tända ljus också!



Om man skulle kolla på lite TV kanske?! Typ nån film?!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack för jullistan, slapp jag själv! :)

2010-11-18 @ 20:56:35
URL: http://withinit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0