Incheckad

Tidspessimist som jag är så är jag redan på flygplatsen incheckad och klar. Blir lite slösurfande för att få tiden att gå med andra ord. Härnäst väntar ett litet stopp i London, efterföljt av ett litet skutt över till Chicago för att sedan göra det sista lilla hoppet till Miami. Kommer landa mitt i natten svensk tid och 23.40 Miami-tid. Najs.

Får ett litet träningspass (om jag har tur) i London. Blivit en ändring så jag måste byta terminal när jag kommer fram. Om det är rusningstrafik i säkerhetskontrollerna så kommer jag ha bråttom med andra ord få springa. Verkar som tur är inte vara några förseningar idag i alla fall. Åtminstone inte på mitt flyg. Wish me luck!

Min nuvarande utsikt över...eh... flygplatsen. Fabulöst.



Undra om man kan få något ätbart här?!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Tobias

Du hade ju kunnat sagt hej till mig i London ;)

2010-12-04 @ 12:24:04
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0