One helluva ride

GAGA O LA LA!! Herrejesus, får citera The Times "It was one helluva ride". Snacka om galen konsert. Gagan är verkligen Gagan. Finns ingen liknande. Många försöker härma. Men inget blir så här bra. Mitt enda minus är nog de många "pauserna" då det var kläd- och rekvisita byte.

Blev vidare ut på krogen sedan of course. Var dock en väldans spännande tunnelbanefärd från Globen till Slussen. Jag gick helt seriöst inte ombord på tunnelbanan själv. Jag hängde i luften mellan folks axlar och gled in (!!). Aldrig sett så mycket folk på samma tunnelbanevagn. Då har jag ändå åkt tunnelbana i rusningstrafiken i Shanghai.

Lady freakin' Gaga. Så fettbra att man knappt tror på det.
Detta är en bild EFTER att folk börjat lämna tunnelbanan, kunde inte få upp armen innan.



Nu: Dusch. Sen: Mongolisk buffé.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

Tja!



Jag har varit inne här några gånger, lite nyfiken på vad BXB betyder?? =)

2010-05-08 @ 13:24:49
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: Jonas

Haha.. precis som efter melloFinal i globen och ALLA ska till Tbanan samtidigt, helt galet..

2010-05-08 @ 17:13:50
Postat av: anna

hon måste vart grym!

2010-05-08 @ 18:20:54
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: william

Konseren ägde:D^^



man dog nästan på tunnelbannan;Dhaha^^

2010-05-09 @ 00:28:41
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: MJF

man ångrar fan att man stanna hemma!

2010-05-10 @ 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0