Finansiering

Idag har jag finansierat mitt solande, shoppande och resande. En sväng på jobbet med andra ord. Hoppas på en fet lönecheck. Tror jag kan få vänta ett tag på den men det är det värt. Det är ungefär så som  min dag sett ut. Förutom att jag och Mamma nu trånar på livet på andra sidan Atlanten (vi kollar på Jamie som åker runt i staterna och testar mat).

Imorgon blir det att leka lite trädgårdsmästare innan det blir dags för att sola och även jobba. Kommer vara mycket av den senare varan den närmsta veckan, jobbar sex av sju dagar. Cräjzy I  tell ya.

För er som inte sett Prince of Persia kan jag rekommendera Alanis Morrisette - I Remain. Sjukt bra.



Nu är reklamen slut. Hörs sen.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Gustav Marklund

Sola är livet. Rynkig hy är mitt mål ;)

2010-06-28 @ 17:43:05
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/
Postat av: Robin

Såg Prince of Persia för några dagar sen, tyckte den var riktigt bra :)

2010-06-30 @ 18:43:28
URL: http://robinwinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0